2011年8月22日星期一

【яаηdσм】 50

~~ #   I was think about he , thinkin about me
think about us , what we gonna be ?
I realize , It was only Just A Dream .....








22 . 8 . 2011

Im single again. (:







Im loser.
What u think about?

为什么要这样
我真的会喜欢上你

你知道我需要什么
但是你却给我需要的东西

这几天与你的相处
你很体贴

但是却让我很不自在

毕竟我们什么都不是

我不想这只是一下子的感觉
如果是一直的感觉

该如何....

When u hold up my hand
I hope to not let u go

Whe u hugging me
I feel that deeply feel

But...we just FRIEND...

Just a dream....

没有评论:

发表评论